Sklik, Google Ads, Facebook a Instagram
Tvorba, správa
a optimalizace PPC reklam
Co jsou to PPC reklamy?
Zkratka PPC znamená “pay per click”, tedy reklama placená za proklik. Nepatří sem pouze Sklik a Google Ads, ale jakákoliv forma reklamy umístěná na libovolném webu, kde platíte až tehdy, kdy na ni návštěvník klikne.
Specializujeme se na malé a střední podnikatele, protože víme, že kvalitní PPC reklamu si zaslouží každý web a e-shop, proto si umíme poradit i s malým rozpočtem.
Staňte se lovcem klientů a využijte nejjednodušší způsob – PPC reklamu. Volit můžete mezi textovou reklamou, video reklamou nebo bannery. E-shopům vyladíme inzerci na nejpoužívanějších srovnávačích Zboží.cz a Heuréce. A pokud se to k vašemu podnikání hodí, využíváme i platbu za kliknutí na Facebooku a Instagramu.
Tvorba a správa PPC kampaní
Zvolíme nejvhodnější typ PPC reklam pro vaše podnikání, založíme reklamní účty, staneme se jejich správci a vám dáme plný přístup, zanalyzujeme klíčová slova, bez kterých by to nešlo, navrhneme strukturu vašich kampaní a vytvoříme pro ně poutavé textové inzeráty. Také vám doporučíme ideální denní rozpočet, který je v rámci vašich možností a po jeho schválení už stačí kampaně spustit a začít lovit zákazníky.
Audit a optimalizace vašich PPC kampaní
Účet i kampaně máte, ale nejste s jejich výsledky spokojeni? Je na čase to změnit! A my vám s tím rádi pomůžeme. Stávající kampaně si vezmeme pod drobnohled a doporučíme, co je třeba změnit. Nebo je pro vás rovnou zoptimalizujeme.
Google analytics
Dvakrát měř, jednou řež platí i u PPC reklam. Nastavíme Google analytics tak, abyste byli sami schopni rozlišit, které kampaně jsou efektivní a které je třeba vylepšit.
Sklik
Reklamní systém společnosti Seznam. Kampaně se zobrazují buď ve vyhledávači Seznam.cz nebo na několika tisících partnerských webů, a to ve formě grafické nebo textové reklamy.
Sklik nabízí tyto typy kampaní:
- vyhledávací kampaň
- obsahová kampaň
- videokampaň
- produktová kampaň
Google Ads
Reklamní systém společnosti Google (dříve známý jako Google AdWords). Vyhledávací kampaně se na Google.com. Obsahové kampaně se zobrazují na všech webech, které poskytnou reklamní prostor a navíc můžete využít i video reklamy, které se zobrazují na Youtube.com.
Google Ads nabízí tyto typy kampaní:
- vyhledávací kampaň
- obsahová kampaň
- nákupy
- videokampaně na Youtube
- propagace aplikací
Facebook, Instagram
Výhodné pro B2B i jakékoliv e-shopy. Zásah až na 50% české populace. Lze cílit podle demografických údajů, zájmů, lokality i vzdělání. Stejně jako u Google Ads a Skliku lze cílit i na uživatele, kteří váš web už navštívili.
Nejnovější reference